optimalizace stranek pro vyhledavace
Publikováno 08.12.2012 v 21:14 v kategorii Novinky, přečteno: 45x
Zpětné odkazy, anchor text
Dlouhou dobu byly (a ustavičně jsou) Podmínkou seo, nebo spíše, faktory usměrňující hodnocení webu a předně i jeho pozici ve serp, linkbuilding, klíčová slova, anchor text, důvěryhodnost. Ve standardním pojetí linkbuildingu se pracuje s anchor textem především. Na druhé straně nyní už může být zřejmé, že váha anchor textu v lincích ztratil svou hodnotu - verifikovaný pravdivý poznatek. Váha anchor textu se snižuje z pohnutek jeho jednoduché manipulace a google se snaží takto omezovat účinek optimalizačních technik. Máme možnost spatřit, že google klade především největší důraz na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, kocitaci. Dělat zpětné odkazy je náročné, lidé (snad) chápou, že odkazy z pochybných katalogů postrádají smysl, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.
Video Co-Occurrence
Co-citation, kocitace, paralelní citace
Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzn